Digitalizare

Identificăm împreună soluţiile potrivite pentru optimizarea proceselor companiei tale prin digitalizare, reducand astfel costuri şi timp pierdut de angajaţi.

Printre cele mai des intalnite tranzitii in acesti ani este migrarea catre Microsoft 365.

Suita de servicii disponibila in M365 acopera nevoi esentiale din majoritatea companiilor. Ca partener Microsoft furnizam serviciile la preturi competitive, asigurand implementarea, managementul lor si asistenta in utilizare pentru personal.

Mai jos detaliem principalele avantaje pe intelesul tuturor:

  • Email.

    Majoritatea subscriptiilor includ optiunea de email. Spatiul de stocare generos – 50GB, redundanta, securitate la cel mai inalt nivel prin criptare si autentificare MFA. Elimina nevoia de a mentine un server de email separat in infrastructura proprie sau externalizat, cu costurile directe si indirecte asociate.

  • Active Directory.

    Elimina necesitatea mentinerii unui server(e) Active Directory in infrastructura proprie, solutie care are costuri de achizitie si mentenanta importante. Practic toate calculatoarele companiei sunt inrolate in M365 (AzureAD/EntraID) iar gestiunea utilizatorilor si chiar a configuratiei calculatoarelor se face in M365/Azure. Utlizatorii putand sa foloseasca oricare dintre calculatoarele companiei atata timp cat au conturile active si nu sunt aplicate politici de restrictionarea pe diverse calculatoare. Deasemenea utilizatorii vor avea disponibile toate documentele indiferent pe ce calculator lucreaza, flexibilitate de mare ajutor in caz de pierdere/furt/defectiune a unui calculator.

  • OneDrive.

    Fiecare utilizator beneficiaza de un spatiu de stocare in cloud extrem de generos – 1TB (1000 GB), care in multe cazuri este mai mare decat spatiul disponibil pe calculator.Toate documentele importante benefciaza astfel implicit de backup, acoperind riscul de defect/furt/pierdere laptop/calculator. In plus, ofera posibilitatea de a partaja fisiere de dimensiuni mari in doua click-uri, fara sa mai fie nevoie de a folosi platforme externe pentru transfer de fisiere.

  • SharePoint.

    Ofera posibilitatea de a creea website-uri pentru uz intern (cel putin), cum sunt cele de tip Intranet.

  • Teams.

    Platforma de chat intern pentru comunicare intre angajati care poate fi integrata si cu alte companii care folosesc M365. Este un mediu controlabil prin reguli si politici de access. Extrem de utila pentru interviuri (video) sau sedinte cu angajati sau persoane din extern.

  • Suita de aplicatii Office (Word, Excel, etc).

    Beneficiati de suita Office intodeauna la ultima versiune, eliminand astfel stresul gestionarii licentelor care in timp se depreciaza si trebuiesc (re)achizitionate. In plus, licentele traditionale sunt de obicei asociate unui singur calculator spre deosebire de subscriptiile M365 care pot da dreptul de instalare si utilizare pana pe 5 dispozitive.

Sunt multe alte aplicatii in M365 care pot fi folosite pentru a optimiza diferite procese in cadrul unei companii, mai sus sunt descrise doar cele esentiale. Si nu in ultimul rand – subscriptiile lunare reprezinta cheltuieli operationale (OpEx), integral deductibile, fata de achizitia software cu licentiere traditionala (pe viata) care reprezinta investitii (CaPex), fiind un cost mai greu de suportat si partial deductibil.

Dacă doriți o discutie referitoare la serviciile prezentate mai sus, suntem la un click distanta:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.