Suport IT

In medie, peste 95% din solicitarile zilnice de suport IT ale utilizatorilor pot fi rezolvate de la distanta (remote).

Cu atat mai mult daca calculatoarele sunt configurate optim dpvd hardware pentru task-urile la care sunt utilizate, sistemul de operare si aplicatiile sunt mentinute la zi iar managementul configuratiilor se face centralizat.

Putem astfel sa suplinim nevoia de suport IT intern sau sa preluam din volumul unei echipe existente.

Serviciul de Suport IT (Helpdesk) include:

  • asistenta de la distanta (remote) cu timp de interventie garantat in intervalul 08:00 – 19:00 Luni – Vineri. Asistenta de urgenta de la distanta 24 x 7 x 365.

  • acces securizat la portal client pentru istoric tickete, proiecte, documentatie IT, inventar licente, credentiale (manager de parole), contracte, proceduri specifice, etc.

  • aplicarea regulata a actualizarilor critice si de securitate pentru sistemele de operare si aplicatiile instalate.

Serviciul presupune instalarea de catre noi a aplicatiei de access de la distanta si monitorizare (RMM -Remote Monitoring and Management) pe fiecare dispozitiv (statie de lucru sau laptop) si efectuarea unor setari pentru pornirea automata saptamanala a statiilor de lucru in afara orelor de program, astfel incat sa poata fi efectuate actualizarile critice de stabilitate si securitate. Sistemele de operare suportate sunt: Windows (10+), macOS (10.15+) si Linux. Pentru deplasarile on-site zonele acoperite in momentul de fata sunt: Bucuresti-Ilfov, Jud. Sibiu si Jud. Suceava.

Dacă doriți o discutie referitoare la serviciile prezentate mai sus, suntem la un click distanta:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.